Volgers

dinsdag 6 maart 2012

Magical day


Hoi allemaal,

Hier nog een kaartje die ik al klaar had liggen maar nog niet op mijn blog kon zetten omdat mijn moeder vandaag jarig is en hem ondertussen wel gehad heeft. Ik vond het zo'n mooi papier van Pion, de hartjespons komt bij ons uit de winkel en de tekststempel (forever friends) ook. Zoals jullie kunnen zien is knippen niet mijn favoriete bezigheid, vind dat 190 grams aquarelpapier heel erg rot om te knippen.

Ik hoop dat ze hem mooi vindt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :D, altijd leuk om alle reacties te lezen!

Fijne avond nog!

Groetjes, Priskilla

1 opmerking:

  1. Eerst wil ik je van harte feliciteren met je moeders verjaardag.
    Je kaart is erg mooi geworden, en je moeder vind hem vast ook mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen