Volgers

zondag 25 maart 2012

Get well soon!


Hoi allemaal,

Het dagje werken zit er weer op, in Uden dorp was het heel druk maar in de winkel was er niks te doen. Door het dorp liep een man met een trommel en daarachter een stel ganzen die hem door heel het dorp volgde, was heel grappig om te zien. Ik heb ze eerder gezien, geloof in de Efteling in de zomermaanden.

Deze kaart heb ik gisterenavond nog gemaakt. De beterschapskaarten komen nu goed van pas met al die zieke mensen, gelukkig heb ik het al achter de rug. Het papier is van Forever Friends, het rondje achter de stempel komt van een mal van Docrafts XCut, de bloemetjes heb ik een mal van Joycraft gebruikt en voor de meeldraden een pons.

Verder wil ik jullie hartelijk bedanken dat jullie de moeite hebben genomen mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten! Ik vind het altijd super om jullie lieve reacties te lezen.

Nog een fijne zondagavond!

Groetjes, Priskilla

10 opmerkingen:

  1. Hallo Priskilla,
    Wat een mooie kaart en mooie kleuren, het is in één woord een plaatje.

    Fijne zondagavond en groetjes,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart zeg, de stempel is ook zo'n schatje, gelukkig heb ik ook de griep achter de rug, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOOOOOOOOO wat een plaatje weer!!!! En die stempel is ook al weer zoooo leuk! Compliment hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten maak je ik ben gelijk volger geworden en zo mooi ingekleurd ik kom heel vaak bij je kijken

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Hardstikke mooi gedaan hoor. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een volger erbij =) Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    bea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Priskilla!
    Ik ben volger geworden hoor...
    ..mijn foto doet het niet zie ik..geen idee hoe dat komt, want op mijn eigen blog doet ie het wel
    liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een mooie kaartjes en ik hoorden van hanny over je blog welkom in blog land en ben gelijk ok je volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is beautiful and I love the pretty colours you have used!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen