Volgers

zaterdag 24 maart 2012

Beterschap!


Hoi allemaal,

Morgen moet ik werken, in Uden is er koopzondag, dus heb ik het er vandaag maar van genomen. 
Dit stempeltje heb ik al heel lang maar iedere keer heb ik het uitgesteld en niet zonder reden; ik heb er heel lang over gedaan. Ik vond het haar heel moeilijk om in te kleuren, maar ik ben tevreden over het resultaat.

Het papier is van Pion en heb ik gekocht tijdens de workshop bij 't Hobby Hoekje De Linge en ik ben helemaal weg van dat papier! Super mooi! De stempel is van Wee Stamps en is ingekleurd met Distress Inkt. De border is een mal van Crealies en het lintje heb ik ooit ergens goedkoop gekocht.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden, het is altijd leuk om de reacties te lezen!

Morgen een fijne zondag gewenst!

Groetjes, Priskilla

4 opmerkingen:

  1. Hoi Priskilla,

    Die is heel mooi geworden zeg !
    Dat haar is echt super met die schaduwen.
    Ik kan me voorstellen dat je daar een tijdje mee beziggeweest bent. Maar het resultaat mag er zijn.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord schitterend!
    je hebt het stempelafdrukje ook heel mooi ingekleurd.

    Fijn weekend verder, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. asteblieft zeg wat een mooie dingen maak jy!!!! En ik wil je hartelijk danken dat je op mijn blog steeds reageerd!
    wil je aub even een mailtje sturen naar mij zodat ik contact met jou kan opnemen??? (hannekeweg@gmail.com)
    Groetjes Hanny (kaartengallery)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie is dit. Ik ben door Hanny op je pad gezet. Je maakt schitterende creaties en ik zie dat je bij Gretha in bent wezen kleuren. Wat kan zij het goed he? Dat staat bij mij ook nog op mijn verlanglijstje. Heel veel liefs van Ineke

    http://inekecreatoins.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen