Volgers

donderdag 27 december 2012

Ragged Angel


Goedemorgen lieve allemaal,

Zijn jullie de 2de kerstdag ook goed doorgekomen? Wij hebben heerlijk gegourmet bij mijn schoonmoeder, de kindjes hebben lekker gespeeld samen. Vandaag mag Yorga met mijn moeder mee naar het Kerstwintercircus in de schouwburg, gingen wij vroeger ook altijd naar toe, super leuk. Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker een weekje vrij!

Nu mijn kaart, de stempel heet ragged angel van Mo Manning, ik vind die zooo mooi! De stans links in de hoek heb ik van de Kerstman gekregen :D, dus die moest meteen gebruikt worden. Het papier is van Carta Bella. Ik heb haar deels ingekleurd met twinkling H2O, apple blossem, de rest gewoon met distress inkt.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wil jullie bedanken voor alle lieve reacties die ik altijd mag ontvangen :D.

Lieve groetjes,
Priskilla

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje!
    Mooie kleur ook, hihi ;P
    -xx- Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Priskilla,

    Ik vind het een prachtige kaart en wat een leuke stans heb je van de kerstman gekregen.
    Die stempel ziet er heel lief uit en je heb hem mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje weer.
    Vind dat stippenpapier op de achtergrond ook heel erg gaaf!!!
    gr femke

    ps ja hoor je mag me reserveren voor mei.
    Alleen moet ik ff kijken hoe ik dan zit met de kleine.. qua bevalling en zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad en wat super voor Yorga dat hij vandaag naar de schouwburg gaat, wat zal hij genieten. Je kaart is helemaal geweldig geworden, wat een schitterende digi inderdaad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaart Priskilla, wat heb je mooi gekleurd, super mooi, je hebt gelijk het is een prachtige stempel van Mo Manning.
    Lieve groetjes
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Priskilla wat heb je weer een super mooie kaart
    gemaakt, wowww de kleuren en de stempel en ook
    je kleurwerk zijn echt prachtig !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh wat een prachtig kaartje zeg, schitterend!!!! Ik heb heel wat gemist zag ik, wat een plaatjes allemaal!!! Sorry maar was een beetje druk......

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De stempel is prachtig, je hebt hem erg mooi ingekleurd en er een schitterend kaartje van gemaakt! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen