Volgers

vrijdag 21 december 2012

Fijne feestdagen allemaal!


Hoi lieve blogdinnen,

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes die ik weer mocht ontvangen op mijn vorige kaart, daar wordt een mens vrolijk van!

Bovenstaande kaart heb ik tijdens een workshop van Gretha gemaakt, waar ik met Femke ben geweest, het was weer erg gezellig! De klok vind ik super mooi maar hoorde dat de romeinse cijfers niet heel erg goed uitstansen.

Verder ben ik op het blog terecht gekomen van Margareth en Juli-Anne, die stempels zijn zo mooi ingekleurd met Copics! Als je zin en tijd hebt, neem even een kijkje, het is echt de moeite waard. Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je dan meteen volger wordt en even een reactie achterlaat :D.

Verder wens ik iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2013!!!

Lieve groetjes,
Priskilla


15 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een beauty Priskilla, leuk hè zo,n workshop je steekt er altijd weer wat van op, je hebt een prachtige kaart gemaakt en de stempel zo mooi gekleurd.
    Jij ook fijne feestdagen een een creatief 2013.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Leuk dat je naar zo'n fijne workshop bent geweest! Hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2013 gewenst! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh mooi kaartje waar ken ik dat toch van ;)
    Ik heb de mijne ook ingepland om op mijn blog te komen. over een dag of 4 volgensmij..

    gr femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww ik wilde dat ik dat zo mooi kon, wat
    schitterend gekleurd die stempel, super gedaan,
    je hebt er een mooie kaart mee gemaakt hoor.
    Ik heb trouwens met stansen geen probleem met
    deze mal...

    Gezellige en fijne dagen en een
    goed begin van de vakantie, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw, ik vind je kaart geweldig mooi! Leuk hè zo'n workshop? Fijne feestdagen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaartje super geworden Priskilla, ik vind hem helemaal geweldig. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje!
    En klinkt bekend, het probleem met de cijfers..
    Fijne dagen!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beaty van een kaart en zo mooi ingekleurd heb even een kijkje genoemen op hun blog die kunnen zeker super inkleuren maar dan kan jij ook hoor
    Wens je hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2013

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig heb je deze kaart gemaakt! Hopelijk wordt het inderdaad volgend jaar een gezond jaar! Ik wens je hele fijne kerstdagen toe!
    Heel veel creativiteit gewenst! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart, leuk design en de schattige afbeelding is prachtig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een erg mooi kaartje Priskilla!!
    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bjoetie, Priskilla!!!! Echt schitterend. Hele fijne Kerstdagen!!! Geniet ervan. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Priskilla

    Wat een lief schattig kaartje en je hebt schitterend ingekleurd.
    Ook je vorige kaartjes zien er zooooo mooi uit.
    Jij ook hele fijne feestdagen samen met je mooie gezinnetje, geniet ervan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje, priskilla. Erg mooi geworden.
    Ook voor jou en je gezin hele fijne Kerstdagen gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen