Volgers

donderdag 27 december 2012

Kerstkadootjes gemaakt



Goedemorgen lieve blogdinnen,

Deze kerstkadootjes heb ik gemaakt voor mijn moeder en schoonmoeder. Hanny heeft mij er eentje gestuurd en ben toen zelf begonnen met haken, het is super leuk om te doen! De houten dienbladen komen bij de Action vandaag, het decoratiespul heb ik gehaald bij de Xenos en Big Bazar.

Ze zien er toch heel schattig uit? Ik ga er zeker meer maken, heb overal advertenties geplaatst voor lege Olvarit potjes, maar heb alleen nog een reactie gehad van iemand die vlak bij Harderwijk woont, heel lief maar dat is toch een beetje uit de richting voor mij :D. Kennen jullie iemand in de buurt van Veghel die Olvarit potjes heeft, laat ze maar even een mailtje sturen.

Natuurlijk ben ik razend benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden, ik word altijd blij als ik die leuke en lieve reacties lees :D.

Dan wens ik jullie allemaal een fijne dag toe!

Lieve groetjes,
Priskilla

15 opmerkingen:

  1. Wat is het leuk om te doen he. Ik heb ze ook gemaakt en het gaat ook zo lekker snel.
    Ik heb gewoon jam pot gebruikt en glazen waxienelicht houdertjes en zelf een glazen potje waar een toetje in had gezeten, Zo leuk je kunt allerlei potjes omhaken
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt ze echt super mooi.
    De kleine potjes is moeilijk aan te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Priskilla!!! Ik zie ze nu op veel plekken langskomen al die gehaakte olvarit potjes. Super leuk, maar niet aan mij besteed, hahah ik kan niet haken........Ga zo door hoor, ze zijn geweldig!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er schattig uit Priskilla, hele mooie cadeautjes! Hang gewoon een briefje op bij de supermarkt in je buurt, als je Olvaritpotjes wilt hebben, maar je kunt allerlei potjes omhaken hoor! Succes! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er toppie uit hoor!! dit is een verslaving hoor haahahah ennuhhhh hoeveel kon je er in Harderwijk ophalen? Ik woon er redelijk in de buurt...........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend Priskilla, ik doe het je niet na, ik vind het super gemaakt zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie cadeautjes Priskilla en prachtig gehaakt!
    Ook je kaartje hieronder ziet er weer super uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerst creaties,mooie kleuren.
    Je kan ook kleine jam of mosterd potjes gebruiken.groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Priskilla, wat een gaaf idee! Mooi tijdverdrijf( eens iets anders) en een reusachtig kado voor je moeder en schoonmoeder!!
    Super leuk gedaan!!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee !! De glazen bokaaltjes zijn omgetoverd in originele kerstgeschenkjes ! Mooi gepresenteerd ook op dat dienblad !! De bovenste vind ik super romantisch ! Veel plezier nog bij het haken !! Liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit!!!!! Ik ben er ook mee bezig, leuk om te doen hè!!!! Ik heb vanmiddag gemaild naar een kinderdagverblijf hier in het dorp en zij heeft ze zojuist terug gemaild dat ze heel wat potjes voor me hebben!! Misschien heb jij ook een KDV in de buurt? Dan kan je het daar eens proberen? Succes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, dat ziet er mooi uit, Priskilla. Wat gezellig zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Priskilla,

    Whoo dat heb je mooi gemaakt.
    En wat staat dat leuk op een dienblad.
    Nog een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuw jaar.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je ziet ze nu overal opduiken die potjes,
    en ze blijven geweldig, gaaf gewoon, heb je dan
    ook leuk gemaakt :)

    Een heel creatief jaar gewenst :)
    Lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen