Volgers

woensdag 5 december 2012

Een kleindochter!


Hallo lieve bloggers,

Afgelopen zaterdag hebben wij sinterklaas gevierd, dus wij wachten op de buuf die op de raam zou kloppen en de zak kadootjes voor de deur zou zetten. Yorga ging heel hard sinterklaasliedjes zingen met de achterdeur open, anders was hij bang dat sinterklaas het niet zou horen lol! Toen de buuf klopte schrok hij zich een hoedje en wilde meteen naar de deur lopen. Gelukkig konden wij hem nog tegenhouden door een liedje te gaan zingen, stel je voor dat hij net de buuf weg zag lopen hahaha. De kadootjes werden goed ontvangen en hebben daarna heerlijk met de oma's en opa gegourmet. 

Eerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige kaartje. Mijn vriendin was er hartstikke blij mee, het was de mooiste kaart die ze had gekregen :D. 

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de gastouder van ons Yorga, die voor de 2de keer oma was geworden van een meisje. Geloof dat de foto een beetje overbelicht is, de kleuren komen niet helemaal goed over en lijken fletser dan ze in het echt zijn. Ik had deze kaart eigenlijk allang klaar moeten hebben dus heb de layout maar simpel gehouden. Natuurlijk ben ik weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden en wacht met smart op al jullie berichtjes, ik vind het zo leuk om die allemaal te lezen :D.

Dan duik ik nu snel mijn bedje in, morgen weer de hele dag werken.

Lieve groetjes, 
Priskilla

17 opmerkingen:

  1. Wat een schatje heb je weer gemaakt Priskilla, leuk om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad.
    Het is altijd zo leuk de spanning op die koppies van de kinderen, die van mij zijn al een poosje uitgevlogen, dus dat vieren we niet meer, maar met de Kerst wel hoor.
    Slaap lekker, tot je volgende mooie kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje is dit en mooi ingekleurd.
    het klopt bij ons is het altijd een gezellige boel.
    gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi schattig kaartje.
    Heel mooi gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, Priskilla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaartje en wat een lief plaatje zo mooi ingekleurd echt heel mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hè als de kinderen er nog in geloven!
    Je kaartje is weer een plaatje, heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief kaartje, die ziet er echt
    schattig uit, stempel is ook gaaf !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend schattig kaartje Priskilla, ik vind hem prachtig. Hahaha zie het voor me hoe jullie zaterdag in de weer waren om Yorga niet naar de deur te laten rennen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart en wat een lief stempeltje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige rose kaart met mooie details. Lief stempeltje inderdaad. Fijn dat het Sinterklaasfeest gezellig was. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje Priskilla, leuk stempeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Priskilla,

    Wat is het een lief kaartje wat je heb gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superschattig babykaartje ! Zo'n lief stempeltje ook !!
    Een beetje vreemd misschien...maar ik had eerlijk gezegd nog nooit van een "buuf" gehoord ...dan maar even ge-googled en ik kreeg "buurvrouw" als vertaling ...maar eeuh...klopt dat wel ??
    Vele groetjes nog en een fijn weekend, Connie

    BeantwoordenVerwijderen