Volgers

zondag 4 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar!

Allereerst wens ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2015!! Ik hoop dat iedereen een gezellige oudjaarsavond heeft gehad! Hier hebben we de avond gevuld met spelletjes, oliebollen en andere lekkere dingen. Yorga heeft het goed volgehouden en ging na het vuurwerk kijken om half 2 naar bed en sliep binnen 2 minuten, maar hij was nog lang niet moe hoor :P!! Nu ligt hij met koorts in bed tv te kijken, even afwachten of hij morgen wel naar school kan.

Natuurlijk kwam ik weer kerstkaarten te kort dit jaar en heb besloten zo veel mogelijk mee te doen aan het 52 Week to Christmas Blog, daarvoor hier de eerste kaart. Ik ben zo blij met mijn dynamics mal die ik vrijdag heb gekocht, dat ik hem meteen voor verschillende kaarten heb gebruikt!


Verder wens ik iedereen nog een fijne zondagmiddag, morgen komt er weer een beetje ritme in de dag (bij ons tenminste wel :D).

Groetjes,
Priskilla

7 opmerkingen:

  1. Een goed begin is het halve werk, Priskilla. En wat een leuke kaart om het spits mee af te bijten.
    Jullie ook een gezond en creatief 2015 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Priskilla, ook voor jullie de beste wensen voor 2015.
    Beterschap voor Yorga.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Goed voornemen om kerst kaarten te blijven maken,
    ik vind deze leuk hoor, vooral de stempel ☺
    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig Nieuwjaar!!!
    Je kaart is een schatje!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een gelukkig nieuw jaar!

    Beterschap voor Yorga, ik hoop dat hij snel opknapt. Hier hebben de kids weer zin om morgen naar school te gaan.

    Wat goed mee te doen met 52 week of Chrismas, is een mooie stok achter de deur.

    Dit kaartje is in iedergeval een schatje.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook voor jouw en je naasten een heel voorspoedig, gezond en vooral een creatief 2015 toe...
    je kerstkaartje is weer prachtig, en heel verstandig hoor om bijtijds aan je kerstkaartjes te beginnen....Ik moest op laatst nog ff een tandje bij zetten...en had er nu 75 gemaakt....dusssss ik had geen kerststress meer ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie, vrolijke kaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen