Volgers

donderdag 4 december 2014

Housework Fairy

Goedemorgen allemaal, 

Bijna pakjesavond! Hier hebben we een probleem! De kinderen van mijn schoonzus zijn ook bij ons dus Yorga had een brief voor Sinterklaas geschreven dat zijn neefje en nichtje die avond bij ons zijn en dat hij dus ook hun kadootjes bij ons af moest geven. Krijgt hij vanmorgen een brief terug dat de Sint het begrepen heeft en dat hij alle pakjes in Grave (daar wonen ze) zou afgeven!! Yorga moest nog even bedenken hoe hij dat toch weer ging oplossen. Uuuuuhm, nog een brief schrijven zei hij (en dan natuurlijk ook meteen zijn schoen nog een keer zetten!). 

Ik heb nog zoveeeeel digi stempels van Mo Manning waar ik nog nooit iets mee heb gedaan, dat ik daar maar eens aan begonnen ben. Ik ben op die stempels altijd wel iets langer bezig maar de tijd vliegt dan voorbij, gisteren was het ineens kwart over 12 en dat terwijl ik eigenlijk altijd voor 11 uur in bed lig :D. Ook de bloem van Joy aan de linkerkant had ik nog nooit gebruikt en heb de stans toch zeker 2 jaar! Dat zullen jullie vast ook wel hebben, dat je iets koopt en het niet of veel later pas gebruikt, sommige dingen hebben gewoon een hoog heb-gehalte! Dit is hem geworden en wie wil er nu niet een housework fairy op haar/zijn verjaardag!!


Alles is natuurlijk weer ingekleurd met Distress Inkt:
* huid: tattered rose en vintage photo;
* haar: antique linnen en vintage photo;
* jurk en schoenen: festive berries en black soot;
* schort: black soot:
* plumeau en stofdoek: scattered straw en wild honey;
 * vleugels: tumbled glass en daarover wink of stella clear.

Dat was ie weer voor vandaag. Ik ga aan de slag om vast wat voor te bereiden voor morgen, ik had geen zin om voor 10 man te koken dus hebben we besloten een soort van lopend buffet te maken zodat iedereen kan pakken waar  hij/zij zin in heeft en wanneer. Ik heb een heel lekker recept gekregen van mijn teammaatje van SU, heel lekker maar ooooooh zo slecht!! Moet een keer kunnen, vinden jullie niet??

Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Priskilla

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Priskilla. Super gave digi!
    \Alvast veel plezier gewenst met pakjesavond. Als dat allemaal maar goed komt bij jullie :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Priskilla,
    wat heb je een prachtige kaart gemaakt, mooi kleurwerk!
    wens je een gezellige pakjesavond,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Priskilla
    Wat een gave digi is dit van Mo Manning, mooi gekleurd, prachtige kaart heb je gemaakt.
    Fijne sinterklaas.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Priskilla....heel leuk en mooi ingekleurd stempel en dat samen met de andere accentjes een schitterend geheel!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen