Volgers

zaterdag 3 mei 2014

Mijn eerste kerstkaart!

Hoi lieve bloggers,

Zo hoor je maanden niks van mij en zo 3 x in 2 dagen :D. 

Ik zag een hele leuke sketch bij de uitdaging van NKU en ik dacht laat ik me daar weer eens een keer aan wagen. Omdat er geen thema aan vast zit, heb ik gekozen om mijn allereerst kerstkaart voor dit jaar te maken. 



Wij zijn vanmiddag even lekker naar het kabouterbos geweest, ongeveer 2,5 kilometer door het bos gelopen met een boekje waarin opdrachten van de kabouters stonden. Yorga trapte er alleen niet in dat ze 's nachts tot leven kwamen, want het zijn maar stenen beeldjes en die leven niet! Slimme kerel lol!

Iedereen een hele fijne avond!




9 opmerkingen:

  1. Je hebt prachtige kaarten gemaakt. Nog van harte gefeliciteerd met je zoontje! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Priskilla hoe gaaf heb je dit gemaakt, ik vind het helemaal geweldig, zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Priskilla,
    Wat een prachtige kerstkaart in hele mooie kleuren, super gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan Priskilla! De kleuren zijn zo gaaf gekozen en natuurlijk het verwerken van de mooie mallen....het is erg mooi bedacht en gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart Priskilla. Enne....je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch?! ;-)
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig,..dankje wel voor het meedoen met de challenge en veel succes.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi kaartje! Zo leuk met die ijs sterren. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele MOOIE kerstkaart is dit Priskilla.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen