Volgers

vrijdag 16 mei 2014

Lego doosjes

Hoi lieve allemaal,

Wat een heerlijke start van de dag met dit weer!! Ik hoop dat we morgen nog zo'n dag hebben, want dan geeft Yorga zijn kinderfeest, de schatkaart voor de piratenspeurtocht en de waterballonnen liggen al klaar!! 

Omdat Yorga dit jaar veel lego heeft gekregen met zijn verjaardag, vond ik het een leuk idee om deze doosjes te maken en aan het einde mee te geven aan de kindertjes. Hoe vinden jullie ze?


Ik wens iedereen een fijne dag, maar dat gaat volgens mij helemaal goed komen met dit weer!




13 opmerkingen:

  1. Hallo priskilla, ik hoop dat jullie een leuk feest hebben, het weer werkt in ieder gaval mee
    je hebt een leuke verrassing voor de kinderen gemaakt, schattig de doosjes in de vorm van een lego steentje.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Priskilla. Wat een leuk idee die Legodoosjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super leuk uit, Priskilla.
    En met het weer komt het wel goed, de vooruitzichten zijn prima.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt morgen vast een superdag, prachtig weer, gezellig..
    Ik vind de Legodoosjes super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk Priskilla maar ze zijn heel leuk en ik denk dat ze dat ook vinden en goed weer is het zeker .succes met het feestje.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat gaat morgen helemaal goed komen hoor, het wordt schitterend weer zeggen ze. Heel veel plezier alvast en wat heb je dit geweldig gemaakt Priskilla, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne dag , het weer is fantastisch voor een feestje en proficiat! Je legodoosjes zijn keigaaf! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk, ik heb ze ook een keer gemaakt voor mijn zoontje als traktatie!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw....wat heb je dat leuk gedaan Priskilla....een super idee!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig leuk idee en ook super uitgevoerd!! Volgens mij hebben jullie een heeeeeel leuk kinderfeestje gehad. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zijn die legodoosjes gemaakt Priskilla....hopelijk heefy Yorga een leuk kinderfeessie gehad...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Priskilla
    Wat zijn dat een leuke doosjes om te geven, mijn oudste van 23 speelde al vanaf zijn 3 met lego en heeft alles nog, helaas kwam ik vroeger niet op dit leuke idee van de doosjes......dat zou hij echt geweldig gevonden hebben.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Priskillia,
    wat heb je leuke Lego doosjes gemaakt en het kinderfeestje..is vast en zeker geslaagd met zulk mooi weer,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen