Volgers

maandag 25 juni 2012

Kadootjes voor de juffen




Hoi allemaal,

Even een snel berichtje vandaag. Deze tasjes hebben ons Yorga en ik vorige week samen gemaakt voor zijn juffen, hij heeft zelf het papier uitgekozen en de dingetjes die hij erop wilde, ik heb hem natuurlijk wel geholpen met snijden, plakken en stansen :D. De zeepjes hebben we samen gemaakt (d.w.z. zeep gesmolten en een geurtje en kleurtje erbij gedaan) en ik heb ze net afgemaakt. Ik hoop dat de juffen het leuk vinden en er blij mee zullen zijn.

Lieve groetjes,
Priskilla






10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super leuk uit Priskilla dat hebben jullie mooi gemaakt, ik weet zeker de dat de juffen daar blij mee zullen zijn.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! nou de juffen zullen het zeker heel mooi en leuk vinden.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super uit en die zeepjes dat vind ik erg knap gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dat er leuk uit die zeepjes zijn zo leukk daar zullen ze wel heel blij mee zijn

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zullen de juffen zeker blij mee zijn Priskilla! Wat een leuke tasjes en die zeepjes zijn supermooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zeg...
    hij mag volgend jaar wel bij mij in de klas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Priskilla

    Wat een prachtige vrolijke tasjes en wat zal dat heerlijk ruiken, daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey Priskilla

    nog even een reactie vanmij..
    Heb geprobeerd je mail te vinden om je een prive berichtje te sturen omdat ik je wat dignen wil vragen..
    Wil je mij even mailen??
    Mijn mail is femke@ollandcity.com
    bedankt alvast gr femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je gave dingen. Je borduurkaarten vind ik ook geweldig! Super hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen