Volgers

dinsdag 12 juni 2012

Award

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties, kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik vind het echt super om de berichtjes iedere keer weer te lezen! Er zijn ook een aantal nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en het de moeite vinden om te volgen :D.

Ik heb vandaag iets gekregen waar ik heeeel erg blij mee ben, Nicole heeft mij deze award gegeven, super lief van je, Nicole, dank je wel!! Ik accepteer hem heel erg graag :).


Nu is het de bedoeling dat ik de award doorgeef aan 5 blogdinnen die minder dan 200 volgers hebben en wil hem graag doorgeven aan.

                                            * Greet
                                            * Marjan
                                            * Berlinde
                                            * Femke
                                            * Babette

Als je tijd hebt, ga even kijken op hun blog, er staan zulke mooie creaties op!

Fijne dag vandaag, ik hoop nog op een beetje zon!

Lieve groetjes,
Priskilla


Please follow the guidelines below when accepting your Liebster Blog Award.  
When one accepts the award they agree to: 
1.Thank the person who gave them the award and link back to that person’s blog 
2.Copy and paste the award to their blog (I linked my award to the one who gave it to me) 
3.Reveal the next 5 blogs they have chosen to receive the award, commenting on their blog to break the happy news! 
4.And lastly, hope the artists nominated will do the above and keep the award going by accepting 
and awarding “The Liebster Blog Award” to 5 special bloggers that they too would like to honor.

6 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk voor je Priskilla! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Priskilla,

    Gefeliciteerd met deze award.
    En natuurlijk vind ik het ook erg leuk dat je m aan mij doorgeeft. Uiteraard accepteer ik m en ga nu eens even heel hard nadenken aan wie ik het weer wil doorgeven.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Priskilla,
    Gefeliciteerd met je award en superleuk dat je hem ook doorgeeft aan mij:-)
    Ik ga hem wel op mijn blog zetten met een link naar jouw blog en in mijn volgende blogpost zal ik het ook vermelden. Maar ik geef hem niet meer door, vind het zo moeilijk om te kiezen. Ik hoop dat je dat begrijpt.
    Toch vind ik het iedere keer weer super dat iemand mij een award geeft, altijd leuk als je blog gewaardeerd wordt!
    Nog een fijne avond!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Priskilla

    Gefeliciteerd met je award. Via Nicole ben ik hier terecht gekomen en heb even heerlijk rondgekeken, ik zie dat jij ook graag borduurt op je kaarten, ik vind dat ook heerlijk om
    's avonds bij de t.v. te doen (vooral nu onder de voetbal). Je hebt er nu een volger bij want ik ben benieuwd naar je volgende creatie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoihoi

    Vind het super lief van je dat ik de award krijg..
    Weet alleen niet hoe ik zo'n klik linkje van maken om op mijn blog mensen aan wie ik hem geef te plaatsen en om jou te bedanken via mijn blog..
    Wil je me dat even uitleggen aub :$
    Wel super lief dat ik m krijg ondanks dat ik zo kort lid ben

    BeantwoordenVerwijderen