Volgers

woensdag 1 april 2015

Creatief met mageneetvel

Oooooh dat is lang geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst! Ik ben druk geweest met andere dingen en er is veel gebeurd, maar af en toe lekker creatief zijn om niet na te hoeven denken is ook heerlijk!!

Maandag hebben we een teamavond gehad bij mijn uppie Yvonne. We hebben veel besproken, tips uitgewisseld, gelachen maar natuurlijk ook creatief bezig geweest, Yvonne had een hele leuke kaart voorbereid met stempelsets die ik zelf nog niet heb, dus mijn lijstje is weer langer geworden. 



Zelf ben ik met magneetvellen aan de gang gegaan .....


Je ziet het niet heel goed op de foto maar deze hangen op mijn koelkast. Eerst heb ik de bloem/vlinder geponst uit magneetvel en daarbovenop verschillende laagjes, met en zonder stempels. De vlinder heeft eigenlijk een te klein oppervlak om goed te blijven "plakken", misschien volgende keer wat minder laagjes :D.


Zo zien ze er van de zijkant uit.

Dan heb ik nog een mededeling, de nieuwe catalogus gaat van start op 2 juni a.s. en dus niet 1 juli zoals vorig jaar. Heb je nog refills of markers van de in colors 2013 - 2015 nodig, wacht dan niet te lang met bestellen want OP=OP!!

Als laatste heb ik nog de Weekly Deals voor jullie, ze zijn leuk deze week!


Ik geloof dit bericht langer is geworden dan de bedoeling was :D!
Ik wens iedereen een fijne dag, hier zijn de scholen om 12 uur uit in verband met studiedag.

Groetjes, 
Priskilla



5 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt die magneethangers Priskilla....het ziet er heel gezellig uit op jullie teamavondje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn je magneet hangers Priskilla.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Priskilla,
    leuk om weer eens wat van je te horen, je magneetbloemen zijn prachtig,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er weer even bent!! En wat een schitterende magneetbloemen Priskilla. Echt super!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen