Volgers

dinsdag 7 mei 2013

Een klein ongemakje

Hoi lieve blogdinnen,

Even, na ja even lol, geen kaartje van mij en ik zal ook minder reacties achterlaten, ik ben namelijk vrijdag gevallen en heb meerdere breuken in mijn rechterarm. Ik heb een CT-scan gehad en alles zat anatomisch op zijn plaats, volgende week krijg ik nog een scan om te kijken of dat nog zo is en dan is een operatie niet nodig en krijg ik rond gips, heb nu nog spalkgips.

Jullie begrijpen dat met mijn linkerhand het typen niet zo snel gaat, maar als het gips er weer af is laat ik weer trouw reacties achter. Dat wil overigens niet zeggen dat ik jullie creaties niet kom bewonderen :D.

Lieve groetjes,
Priskilla

22 opmerkingen:

  1. ooohhh bah, da's balen!!!! Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden!!! Sterkte er mee!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meid wat erg voor je, Doe lekker rustig aan hoor niets doen wat niet kan.
    Heel veel stekte ermee
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wat zeg. 1 arm maar gebruiken ik weet nu wat dat is alleen dat duurde niet zo lang als bij jouw. Doe wel rustig aan, en ik wens je heel veel sterkte
    lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee, wat rot!! Balen.. Doe rustig aan en heel veel beterschap!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach meis wat erg voor je wens je heel veel beterschap doe maar rustig aan

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pia,

    Het allebeste met je arm en hopelijk is een operatie niet nodig.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry hoor! ik bedoel Priskilla.
      maar ben zogal moe, heb vanavond een workshop gegeven en wilde toch even een reactie geven.

      Verwijderen
  7. Oooh Priskilla, wat balen! Heel veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat is balen je hebt behoorlijk pech gehad .
    Ik wens je veel sterkte ook namens mijn man ,ik las je berichtje voor en hij zij die heeft ook naar mij een kaartje gestuurd.Dat hij dat nog wist.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Priskilla dat is niet zo mooi, wat erg voor je, ik hoop dat een operatie je bespaard zal blijven. Heel veel sterkte meis en hou je taai.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend voor je en hoop voor je dat een operatie niet nodig is.Beterschap en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh Priskilla,
    Dit is echt niet leuk, flink gevallen dan...hoop dat alles goed komt,sterkte..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo dat is echt balen Priskilla, nu maar het beste ervan hopen, ik wens je beterschap vrouw.
    lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte en hopelijk komt alles weer goed!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is niet zo best Priskilla. Ik wens je in elke geval een spoedig herstel.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och meid, wat vervelend voor je!!! Heel veel sterkte en een spoedig herstel! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vervelend Priskilla, veel beterschap en een spoedig herstel!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Priskilla,

    Wat vervelend voor je zeg ik hoop dat je niet te veel pijn heb en dat je niet geopereerd hoef te worden.
    Heel veel sterkte.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Schat wat erg en wat zal je het missen het hobbyen.
    Heel veel sterkte met alles.
    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Priskilla

    Ik kom bijna niet aan bloggen toe vandaar dat ik nu pas lees wat je overkomen is, dit is flink balen en het freubelen zal je wel missen. Hopelijk herstel je snel en heb je niet teveel pijn.
    Heel veel sterkte.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Priskilla !!

    Oh jee !! Ik zie dit berichtje ook nu pas, want ben zelf gedurende langere tijd nauwelijks aan bloggen toe gekomen...nu doe ik stilletjes aan zo bij iedereen opnieuw 'mijn ronde' en dan zie ik wat jou overkomen is !!! Klinkt nogal pijnlijk allemaal !! Hopelijk gaat het al terug wat beter met je ondertussen ?? In elk geval, spoedig herstel en tot ....gauw mag ik hopen :D !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen