Volgers

zaterdag 11 februari 2012

Nieuwe stempel gekocht


Hoi allemaal,

Tijdens de workshop heb ik bij 't Hobby Hoekje "De Linge" een nieuwe stempel gekocht, ik kon het echt weer niet laten en ook de cherry blossem heb ik daar gekocht. Dus vanavond maar eens de technieken geprobeerd die ik van Gretha geleerd heb en ik ben helemaal niet ontevreden :D. Vind hem zelf best goed gelukt! Oefening baart kunst en dat blijkt wel weer. Nu nog even mijn zooi opruimen (alles ligt door de kamer nu) en dan lekker even een dvd'tje kijken.

Morgen een fijne zondag!

Liefs, Priskilla

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Priskilla en je hebt een hele leuke stempel gebruikt.

    Jij ook een hele fijne zondag,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt zeg, super mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen